שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כמה חודשים התגלה אצלי סרטן בשד "רב מוקדי" , ועברתי כריתה מלאה. לא הזדקקתי לטיפולים כימותרפים ולהקרנות. האם המשמעות של "רב מוקדי" הופכת בהכרח את הסרטן למסוכן יותר? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לנטע לי שלום ככלל רב מוקדיות אינה בהכרח בהקשר ישיר לאלימות יתר של הגידול. משאלתך לא ברור, אגב, אם מדובר ב"רב מוקדיות" שפרושו מוקדים מספר באותו רביע של השד, או במקרה דומה שבו יש מוקדים שאתיים ברביעים שונים של השד. קיום מספר מוקדים מעלה הסיכון להשנות ברקמת השד עצמה, בהשוואה לגידול ממוקד. דר' חיים גוטמן