רמיפמין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם רמיפמין (הניתן להקלת תופעות גיל המעבר) בגלל הקוהוש השחור המצוי בו אינו מסוכן לנשים שחלו בסרטן שד ומקבלות את התרופה טמוקסיפן ?
זויה שלום, לא ידוע לי על מגבלה שכזו. בברכה, נדב
גובי הסב את תשומת ליבי לכך שיש מחקר בנקבות עכברים המצביע כי קוהוש שחור גרם להתפשטות (שליחת גרורות) סרטן השד. נכון שמדובר רק בעכברים ונכון ש יש להמשיך לחקור, אולם יש מקום לזהירות יתר בלי קשר לשימוש בטמוקסיפן. לקוהוש שחור תכונות אסטרוגניות. מצורפים קישורים בנושא: http://www.breastcancer.org/research_alternative_cohosh_pf.html http://www.a-zbreastcancer.com/articles/aBlkCoh.htm בברכה, נדב