אונקולוגיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדודה שלי גילו סרטן השד (לאחר חשד שהוא קיים כבר 4 שנים בגוף שלה) לפני שמונה חודשים כרתו לה את השד והסרטן התפתח לבלוטות הלימפה הוציאו לה את הבלוטות והיא מקבלת טיפול כימותרפיה והקרנות. דרגת הטיפול הועלתה לדרגה 3 ברצוני לדעת מה זה אומר דרגה 3?
שלום קרן, באתר עמותת אחת מתשע (את הקישור ניתן למצוא בצד שמאל של הדף ) נכתב פרק על אבחון וקבלת תוצאות ,שם תוכלי למצוא את המידע. בברכה, צוות אחת מתשע
אימי בת 66 סבלה מסרטן השד לפני 8 שנים עברה כריתה חלקית בניתוח בשד 1 להוצאת ריקמה טרום סרטנית ולאחר מספר חודשים בשד השני להוצאת גידול סרטני בגודל ס"מ עם מספר קשרי לימפה בבית השחי שנמצאו נקיים והמשך טיפול בהקרנות "וטמוקסיפן" כטיפול תרופתי , אותו נטלה כשנה בלבד עקב אי סבילות . כיום גילו לאימי גידול בסטרנום ע"י PET-CT מקבלת תרופת "פמרה " ואין שינוי בגודל היה ממצא נוסף בצלע אחורית , הרופא האונקולוג ממליץ לבצע ניתוח ולהסיר גידול מהעצם שמופיע ברוב הסטרנום,האם התקיים ניתוח כזה בעבר? מה ידוע על הצלחת ניתוח כזה? האם משתילים משהו חלופי ? מה הסיכונים ? אימי מעוניינת לפגוש אדם שעבר ניתוח דומה אשמח להתייחסותכם רות