מרכזים לטיפול כימותרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לברר עבור דודתי (בת 48) שהתגלה אצלה לאחרונה סרטן השד, האם יש מרכז באזור המרכז הנותן טיפולים כימותרפיים מחוץ לבתי החולים. בנוסף, האם יש עמותה היכולה לתת תמיכה ריגשית ע"י חולות לשעבר שהחלימו??
שלום גילי, מרכז חגי הפועל באמצעות סניפים שונים ברחבי הארץ הוא מכון אונקולוגי פרטי אשר עובד בשיתוף פעולה עם קופות החולים, פרט לכללית. דודתך מוזמנת להתקשר לקו החם של עמותת אחת מתשע המאוייש על ידי מתנדבות שהיו חולות סרטן שד בעצמן והחלימו, ועברו הכשרה מיוחדת לתת תמיכה עליה את מדברת. שם גם יכוונו אותה למכון חגי או למקומות אחרים. הקו פועל בימים א-ה בין השעות 7 - 4 אחה"צ ומספרו 1800363400 .