אודם בצלקת - שאלה דחופה !
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, היום בבוקר פתאום הבחנתי שהצלקת של הכריתה המלאה אדומה...יכול להיות שהתרחצתי במים חמים מדי ?! עברתי את הניתוח לפני כתשעה חודשים, ללא הקרנות בצד זה. עברתי כריתה והקרנות בצד השני ושם אינני מבחינה בשום שינוי... אנא, אם למישהי מכן יש ניסיון עם תופעה כזאת ספרו לי על כך...כמו כן, אבקש לקבל חוות דעת מהרופאים... תודה !
לא רוצה להפחיד יותר מדי, אך נראה לי כראשית זיהום. אוצי לך למיון ליתר ביטחון.
שלום רב, אנו ממליצות לפנות לכירורג שניתח אותך בהקדם האפשרי , או כל כירורג שד לשם ביקורת והתייחסות. שאלתך הועברה גם ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
טס שלום, קרוב לווודאי שהשינוי בצלקת הניתוח הינו תגובה דלקתית או תוצאה מגירורי מקומי. בכל מקרה, אנא פני לכירורג שניתח אותך על מנת שיבדוק וימליץ על טיפול. בברכה, ד"ר אבי ניסן