ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אני רוצה לשאול לגבי בדיקת ממוגרפיה - האם הביצוע של בדיקה זו יש בו סכנה עקב הלחץ הרב שמופעל על השד בעת הבדיקה האם זה יכול לגרום לבעיות בריאותיות כלשהן האם זה נכון שהלחץ המופעל יכול לגרום להתפרצות של גידול אם הוא קיים למקומות סמוכים? עקב בעיה משפחתית אני נאלצת לעבור בדיקה זו מידי שנה אודה על התשובה
שלום מיה, התייחסות לבדיקת הממוגרפיה , את יכולה למצוא ב"שאלות ותשובות נפוצות בפורום סרטן השד" הקישור לנושא נמצא בצד שמאל של דף זה. בברכה, צוות אחת מתשע