שאלה ל-רפ
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי עכשיו סיימתי אדריאמצין כל שבועים, גם אני קיבלתי נופגן עכשיו אני מתחילה טקסול כל שבוע אבל הרופא אמר שלא צריך נופגן אחרי הטקסול בכלל הוא אומר שעכשיו לא יהיו לי בכלל תופעות לוואי בטקסול והטיפול הקשה [אדריאמיצין] כבר מאחורי. רציתי לשאול כשקבלת טקסול סבלת מפיסורה וטחורים לא הבנתי אם בגלל הטקסול או בגלל מערכת החיסון שירדה היו לך תופעות אשמח אם תעני לי א
אני אמנם קיבלתי נויפוגן גם בתקופת הטקסול אבל אין טיפול אחיד אלא זה שונה לחלוטין בין מקרה למקרה. הפיסורה "ליוותה" אותי בסוף תקופת האדריאמיצין כך שנראה לי שבאמת הסיבה היא מערכת חיסונית חלשה יותר, כמו שיש תופעות אחרות - פצעים בפה וכד'. דרך אגב, אם זה כבר קורה - יש משחה מעולה שעוזרת מאוד לטפול ובכל מקרה - שיהיה בהצלחה, וכמה שפחות קשה