רקמת שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 33, בריאה בדר"כ, אם לתאומים מטיפולי הפריה. הגעתי היום לרופא נשים ולאחר בדיקה ידנית הוא הפנה אותי לממוגרפיה. במכתב ההפניה כתב הרופא שרקמת שד ימין צמודה לעור - בשעה 10:00. מה זה אומר? מה הכוונה ברקמה צמודה לעור? האם יש קשר לדיאטה חריפה שעשיתי וירדתי בה 30 ק"ג ממשקלי? אודה לכם אם תענו לי בדחיפות. תודה
שלום גלית אני מרשה לעצמי לענות לך מנסיון הפחד מזיק יותר מהבדיקות .על תבהלי ותפסיקי לנחש ,בסופו של דבר רב הבדיקות יוצאות בסדר וחבל על העצבים שלך בהצלחה ובריאות