גיל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 15 ויש לי גוש בשד השמאלי וזה מאוד כואב. לא יכול להיות לי סרטן בגיל כזה או שפשוט קשה לאבחן? או שזה טבעי שיש גושים כשהשד גדל? אם זה בכלל גוש...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיגל, שאלות דומות כבר הועלו בפורום. הסיכוי לסרטן השד בגילך הוא אפסי. אבל אם יש משהו שמציק לך את יכולה לפנות לכירורג שד בקופת החולים לה את שייכת. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה. הייתי היום אצל הכירורג והוא אומר שזאת דלקת- ציסטה. אני אקח אנטיביוטיקה ואעשה אולטרסאונד. זה צריך לעבור תוך שבוע ... תודה(: