בלוטות בשד אצל גבר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבן 43 בריא לפני כחמש שנים הופיעו בשד השמאלי בלוטות נשללו ממצאים חשודים והבלוטות נעלמו. לפני כשנתיים הופיעו שוב , עברתי ממוגרפיה וביופסיה אובחנו תאים שומניים בלבד. הבלוטות נעלמו. כיום הופיעו שוב הבלוטות מה זה ? מה עושים? תודה .
שלום לך, קשה להשיב על שאלתך בהיעדר ממצאים קלינים. מה היו הממצאים בממוגרפיה ומדוע נעשתה הביופסיה? גידול סרטני ראשוני של השד אצל גבר הוא נדיר. אני מניח שמדובר היה בהגדלה של השד, ולא בגוש מוגדר בשד. הגדלה של השד אצל גבר, סיבותיה רבות ויש צורך לפנות לרופא שזה שטח התמחותו. בברכה,