חזרה על טיפול בקסלודה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנתיים טופלתי בקסלודה במשך כ-10 חודשים עד למיצוי של היכולת להוריד מרקרים ולהקטין את הגידול בגרורות בכבד. . האם יש אפשרות לחזור על טיפול בקסלודה פעם נוספת?
שלום- בדרך כלל התקדמות של מחלה תחת טיפול זאת סימן שהגידול פיתח עמידות לאותו טיפול ולכן יש לעבור לטיפול חדש. לפעמים אם עברו יותר משנתיים מאז שזה קרא, נותנים אותו טיפול שוב, אבל בדרך כלל לא חוזרים לטיפולים קודמים. אני מציע להתיעץ עם האונקולוג שלך. שבוע טוב.