התייעצות עבור חברה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
"במשך 3 שנים לקחתי כדור בשם "טימוקסי" ,שגרם לי לציסטות ולדופן רירית רחם עבה. לפני כחודש הרופאה האונקולוגית החליפה לי את הכדורים ל - Arimidex שלפי דבריה לא יגרום לתופעות הלוואי.הגניקולוגרוצה להחזיר לי את המחזור לחודש אחד כדי לגרום לתופעות הלוואי האלה להיעלם וכדי שאחזור לכדור הטימוקסיץ. שאלתי היא: האם כדאי לי לשמוע לעצת הגניקולוג והאם יש הבדל בין התרופות?" תודה.
אנו מניחות שהתרופה עליה את מדברת היא טמוקסיפן. את יכולה לקרוא על הטמוקסיפן ועל הארימידקס , והשוואה ביניהן, באתר של עמותת אחת מתשע www.onein9.org.il במדור מידע\מידע רפואי\טיפול הורמונלי. אם לאחר קריאת החומר עדיין תהיינה לך שאלות אנא חזרי והציגי אותן בפורום .