למירי ולענת ש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מיץ עשב חיטה זה דבר נפלא אפשר להכנס לאינתרנט לאתר (עשב חיטה) ולראות עשב חיטה איזה דבר נפלא זה . אני שותה כל בוקר כמובן לא טעים אבל מי חושב על זה ברגע שיודעים כמה ויטמינים יש בזה שותים ולבריאות!
האם ידוע לך שישנם ויטמינים המעודדים את פעולת האסטרוגן ולכן עלינו להימנע מהם? האם עשב החיטה - נבדק בכיוון זה?
בוקר טוב אכן קראתי באינטרנט על עשב חיטה וזה באמת מרשיםץ האים יש מיץ מוכן או שצריך להכין אותו לבד? ואים יש אז איפה ניתן לקנות אותו? תודה מירי
מירי, היי לא נעים לי שוב לפרסם, אבל כמו שכתבתי קודם יש מיץ עשב חיטה קפוא בשירות המשלוחים שאני משתמשת בו. ארץ אורגנית 1-700-700-375. אני חושבת שגם בחנויות טבע.