קרינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה הסיכון לחלות בסרטן השד לאחר טיפול של הסרת שיער בלייזר באזור בית השחי? ידוע שאין בישראל תקן לקרינה הבלתי מייננת (קרינת מיקרוגל, טלפונים ניידים וכן הלאה) כך שהנושא אינו בפיקוח וכן אין שום מחקר שבודק האם הקרינה מלייזר פוגעת בפריון
שלום רב, לפי דעת מומחים כאמור הלייזר אינו מסרטן ואינו מפיק קרינה. יחד עם זאת, הלייזר מפיק חום ולכן עלולה להופיע כויה שטחית, שחולפת תוך זמן קצר, ברוב המקרים ללא טיפול, ולעיתים בעזרת משחה. קיים פה בפורומים אתר של הסרת שיער עם לייזר http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1144 זוהי הכתובת של הפורום. תוכלי להפנות את השאלות לשם ולקבל מענה. בברכה, צוות אחת מתשע