להרשות לעצמנו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ענת וגם כולן את שואלת מה הדחיפות לחזור לעבודה , אז אני לאורך כל התקופה ( חצי שנה של טיפולים כימוטרפיים ועכשיו שני ניתוחים - ויש לפני עוד הקרנות ) כל הזמן עבדתי . וזו היתה התרפיה שלי , להיות כמה שיותר בשגרה , זה מה שעזר לי לעבור את התקופה גם כלפי וגם כלפי כל המשפחה שלי לשדר שאנחנו ממשיכים כרגיל וכל עוד המצב תחת שליטה אנחנו ממשיכים בשגרה גם אם היא כוללת טיפולים שבועים , ואכן כך התייחסנו לכך - יום הטיפול היה עבורנו יום כיף יום שבו אני ובעלי היינו "יוצאים לבילוי " בבית החולים יושבים ומדברים - דבר שברגיל היה קורה לנו רק ב12 בלילה . למזלי הרגשתי יחסית די טוב כל התקופה כך שזה באמת היה בסדר , גם עכשיו למרות שני הניתוחים - אני חוזרת לשגירה מהר כדי לעזור לעצמי בריפוי - אני בטוחה שזו הדרך בשבילי להתרפא כמה שיותר מהר .ולבן הזמנים בהם הייתי צריכה עזרה היו בשבילי פחות נעימים אבל כמובן לימדתי את עצמי לקבל גם את זה . אבל כל אחת בוחרת לה את דרך הריפוי שלה ומה שמתאים לי לא מתאים לאחרות . אז לא נעים - אני באמצע העבודה אשמח לשמוע מכן גם דעות אחרות מיכל
למיכל, קראתי את מה שכתבת והרגשתי כאילו אני כתבתי אותם. גם אני - עבדתי כל תקופת המחלה. לא עשיתי לעצמי הנחות כי ידעתי שהשגרה היא המרפא הכי טוב. גם המנתח שלי, לאחר הניתוח אמר לי - אם את עובדת - תחזרי לעבודה כמה שיותר מהר , והוא צדק !!! אחרי הטקסול הלכתי ישירות מבית החולים לעבודה. והייתי מאושרת , כי אם אני כמו כולם .זה משדר גם לעצמי וגם לסביבה - שהנה, אני בסדר, והכל כרגיל ,. לכימו התייחסתי כאל "חוג" שבועי או דו שבועי . חוג שבו אני יושבת 3 שעות שבהם אני שומעת מוזיקה, קוראת לי עיתונים או ספרים ומשלימה חומר לימודים באוני' . זה עזר לי לעבור את התקופה הקשה, כי אחרת - הייתי מתמוטטת. ברור שלא כולם עשויים מאותו חומר , ומה שמתאים לאחד לא מתאים לשני . בכל אופן - שכולנו נהיה בריאות ומאושרות.