כאבים בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר חודש שאני סובלת מכאבים בחזה, אך בשני השדיים בצד החיצוני של כל שד, צמוד לבית השחי.. בדיוק באותו מקום בשני השדיים.. רופא הנשים בהתחלה ציין בפני שאם מדובר בשני השדיים אז זו כנראה תופעת לוואי של הגלולות אך יותר מחודש וזה לא מפסיק... יש לי סיבה להיות מודאגת? ממה זה יכול עוד לנבוע? אני די מבוהלת.. אשמח לתשובה.. מאי
מאי היקרה, אינך מציינת גיל וחסרים נתונים נוספים. אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד לבדיקה שיגרתית , הוא הרופא המוסמך. בברכה, צוות אחת מתשע