לאחר כריתה מלאה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 63 שנים. סוג : אינפלמטורי קרצינומה דלקתי. לאחר כריתה מלאה של השד , מה מקובל עוד לעבור מבחינת טיפולים ? ב. למשך כמה זמן מדובר ?. ג. מאחר והטיפול בהרצפטין גם נכשל (ובגלל זה הוחלט על כריתה מלאה) - האם יש אומדן כלשהוא של חזרה של סרטן השד ? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלי, מאחר וחסרחם הרבה מאד פרטים לא ניתן להשיב ספציפית לשאלותיך. אנו ממליצות שתעיין באתר של העמותה. הקישור נמצא בצד שמאל של הדף בכדי לקבל קצת יותר מידע, ובנוסף לפנות לרופא המטפל ולשאול אותו את כל השאלות שהעלית כאשר התיק נמצא לפניו עם כל הפרטים. בברכה, צוות אחת מתשע