אימא שלי חולה! מה לעשות?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אולי משהי יכולה לעזור לי... אימא שלי חולה בסרטן השד! הוא התפשט לה ללכבד ולגזע המוח כשאני קורא את זה זה ממש מפחיד היא שוכבת בבית ולא יוצאת מהמיטה שבעה שבועות מאז ההקרנות בראש ומאז שספרו לה שהסרטן חזר עכשיו מתנפחת לה הבטן מחר יש לה CT פגישה עם הרופא רק עוד שבוע מה לעשות??? מה אני צריך לעשות?
מואדיב היקר, אנו ממליצות לך ראשית לפנות לרופא המטפל של אימך ולדבר איתו , להתייעץ איתו ולהעלות את כל השאלות . פנה אליו ותאמר לו שאתה רוצה לשוחח איתו בהקדם , בכדי שיבהיר לך את כל האפשרויות העומדות בפני אימך. ספר לו גם על מצב אימך, אולי עובדת סוציאלית או עזרה מקצועית יכולה להיכנס לתמונה. בנוסף עמותת אחת מתשע מפעילה קו חם לחולות סרטן ובני משפחותיהן , הקו מופעל על ידי נשים שעברו את המחלה. אתה מוזמן להתקשר אלינו בכל עת לטלפון 1-800-363-400 בימי א-ה. אנו נמצאות כאן לרשותך בכל שאלה . בברכה, צוות אחת מתשע