טמוקסיפן או ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שוב עולה השאלה האם טמוקסיפן שנמצא בסל הבריאות שגורם לתופעות לוואי כאלה ואחרות או ארימידקס שעדיין לא נמצא בסל הבריאות. מתי ממליץ הרופא לתת טמוקסיפן ומתי הוא ממליץ לקחת ארימידקס. וזאת לאחר ראיון בטלויזיה עם מטופלת שהומלץ לה ע"י הרופא שלה לקחת ארימידקס כי הטמוקסיפן עלול לגרום לסרטן הרחם. איפה אני נמצאת ואיך עלי להרגיש ומה עלי לחשוב כשאני לוקחת טמוקסיפן אבקש תשובה דליה
את יכולה לחפש ולמצוא הרבה התכתבויות בנושא. בפורום הזה התנהל דיון בנושא לפני כשבועיים שלושה (תעשי חיפוש עם מילות המפתח) גם בפורום של NRG מעריב ישנם חילופי דיעות בעניין הכל חדש ומתייחס לממצאים האחרונים שפורסמו בכינוס האחרון בסן אנטוניו. אפילו באחת התגובות ישנו מאמר של EON LABS המוציאים עידכוניים רפואיים.