ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשל סיכון גבוה לסרטן שד (קירבה ראשונה). עברתי בדיקת ממוגרפיה ואמרו לי שאני צריכה להשלמת הבדיקה גם לבצע אולטרסאונד. שאלתי היא: מדוע צריך גם את בדיקת האולטרסאנוד? האם משהו נראה חשוד? נ.ב. לפני שלוש שנים ביצעתי בדיקת ממוגרפיה ולא נתבקשתי לבצע אולטרסאונד.
שלום גיל בשנים האחרונות יש יותר הכרה בחשיבות US במסגרת סקירה. הבדיקה משלימה אינפורמציה גם במקרה שהממוגרפיה תקינה, בעקר בנשים אצלן רקמת השד "סמיכה". מצב זה שכיח בעקר בנשים צעירות, ולכן ההמלצה ל US הגיונית גם אם נמסר לך שהממוגרפיה תקינה והדבר לא מכוון לבעיה בברכה ד"ר משה כרמון
שלום גיל בשנים האחרונות יש יותר הכרה בחשיבות US במסגרת סקירה. הבדיקה משלימה אינפורמציה גם במקרה שהממוגרפיה תקינה, בעקר בנשים אצלן רקמת השד "סמיכה". מצב זה שכיח בעקר בנשים צעירות, ולכן ההמלצה ל US הגיונית גם אם נמסר לך שהממוגרפיה תקינה והדבר לא מכוון לבעיה בברכה ד"ר משה כרמון