הריון לאחר ...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקווה שאפשר לאחל מזל טוב בכל מקרה בבלינסון ישנו רופא בשם דוידי עופר שעורך מחקר על נשים בקיבלו טיפולים כימוטרפיים והרו לאחר מיכן - מי שמסכימה להשתתף במחקר מאוד מרוויחה - רופא במהלך הלידה - אפידורל מזורז והמון תשומת לב (מעבר לזו בלידה רגילה - הייתי בשתי האפשרויות) אז זהו בהצלחה
יש לי שאלה אני בהריון שבוע 19 סיימתי 3 קורסים של אדרמיצין נשאר עוד קורס אחד לאחר מכן אני אקבל טקסול בברור שערכתי אין כמעט מחקרים על קבלת טקסול בהריון, האונקולוג אומר שלדעתו מותר רציתי לשאול איזה כימו קיבלה אביבית בהריון האם קיבלה טקסול? איחולים ללידה קלה ובהצלחה חן