OVARIAN SEROUS STAGE 1
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום אצל אימי התגלה סרטן OVARIAN SEROUS STAGE 1, לאחרונה עברה ניתוח להוצאת השחלות והרחם. מה הוא המשך הטיפול המומלץ ? האם התחלת ביצוע טיפולים כימותרפיים שבועיים לאחר סיום הניתוח היינו זמן מתאים ? מה הם סיכויי ההחלמה ? בכבוד רב אלעד
שלום אלעד, הפורום הינו מיועד לסרטן שד . גם היועצים בפורום מתמחים בתחום זה. אנו ממליצות שתחפש פורום מתאים לנושא , בכדי לענות לשאלותיך, ומעבר לזאת פנה אל הרופא המטפל של אימך והתייעץ עימו לגבי כל השאלות שהעלית. בברכה, צוות אחת מתשע