טיפולי לייזר להורדת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעקבות גילוי של סרטן שד, סיימתי לפני שלושה שבועות סידרת הקרנות (שבאה כמובן לאחר טיפול כימותרפי - CAF + Taxol). כעת אני מקבלת טיפול הורמונלי בטמוקסיפן. שאלתי היא, האם ניתן כעת, לעבור טיפולי לייזר להורדת שיער? אשמח אם תענו על שאלתי בהקדם.
אירית שלום, התשובה היא כן. אבל, תקחי בחשבון שהורדת שיער בלייזר לא נבדקה אף פעם בחולות עם סרטן שד. דר' נלי ברק
תודה רבה על תשובתך. עזרת לי מאוד. שאלתי גם את האונקולוג שלי והוא אמר לי שאני יכולה לעבור את זה. תודה רבה.