דחוף-כאבי רגליים בטקסול.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאשתי בזמן טקסול אחרי 5 טיפולים התחילו מזה 3 שבועות, כאבים רק בשעה שקמה מישיבה לעמידה כאבים ב2 הפרקים ועצמות הירך ברגליים.בעמידה והליכה אין כאבים. האם יש מקום לדאגה, האם תופעת לוואי? קצת מודאגים. תודה על תשובתכם.
מן הכאבים הללו הם חלק מתופעות הלוואי של הטיפול, הן מוכרות, ידועות ולא אהובות. לעיתים לוקח כמה חודשים מגמר הטיפול עד שהכאבים בעצמות, שרירים ופרקים חולפים. כדורי נורופן או אדוויל מקלים. בהצלחה
מלווה אותנו לעיתים פחד מכל כאב שהיא מתאוננת...,רב תודות לך על תגובתיך המהירה. מן
שלום מן זו שאלה שצריך להפנות לרופא. אני סיימתי את הטקסוטר/טקסול ביולי 2004 עד היום בכל פעם שאני יושבת בישיבה מזרחית וקמה כואב לי באגן ולאחר הליכה קצרה זה משתחרר. לדעתי הכאב הוא מכל סדרת הכימו ולאו דווקא מהטקסול.