שאלה לגובי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מטופלת בכימותרפיה וזריקות קלקסאן לדילול הדם האם אכילה של אשכליות יכולה להזיק או להשפיע לרעה בזמן הטיפול הנ"ל? והאם יש מאכלים או פירות וירקות מסוימים שלא כדאי לצרוך בזמן טיפולים? בתודה מראש גו"ד
תעשי לעצמך טובה ורכשי (תמורת 99 ש"ח כולל דמי משלוח בדואר רשום) את הספר "סרטן אפשר לנצח" שכתבתי. תמצאי שם תשובות לרוב השאלות שעולות אצלך ואולי אחרות שתעלנה בעתיד. הקישור לאתר: www.cure-cancer-naturally.com ניתן גם להזמין ישירות בטלפון: 09-7403031 נ.ב- אשמח לתת הנחה על בסיס אישי לכל מי שההוצאה הכספית קשה לו/לה.