טרם נעניתי על ידי אונקולוגים

דיון מתוך פורום  סרטן השד

15/01/2005 | 12:10 | מאת: ליאור

בהמשך להודעה הקודמת כוונתי הינה לשאלתי מיום 11/1/05 בנושא הנדון. בתודה על מענה.

15/01/2005 | 13:29 | מאת: כלנית

שלום רב לך ליאור, לידיעתך בפורום של מעריב שכתובתו nrg.co.il - נכנסים לקהילות ומשם לפורום סרטן השד תוכלי לקבל תשובה מהירה אם את מאוד מוטרדת מזה, שם עונה ד"ר לאופר אונקולוגית אכפתית מאוד, אפילו בשבתות וחגים, שבוודאי תנסה לעזור לך אם תוכל. באיחולי בריאות שלמה.

מנהל פורום סרטן השד