טרם נעניתי על ידי אונקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה למי שהשיב. אודה אם האונקולוגים ישיבו לשאלתי. שבת שלום.
שלום ליאור, איני יודעת מדוע לא השיבו לשאלתך. אולי תפני אותה שוב למעלה, כי ראיתי שד"ר גפן ענה היום. בכל מקרה, לא מבינה למה אחת מתשע מחקו את הודעתה של חברתי כלנית. שתינו גולשות ותיקות בשני הפורומים כאן ובמעריב, וסה"כ ניסתה לעזור לך כי ראתה שאת במצוקה והפנתה אותה לעזרה עד שתקבלה כאן. אולי צוות אחת מתשע תוכל להסביר מדוע מחקו הודעה שנועדה לעזור לאישה במצוקה. אודה על תשובתכם ולליאור הרגישי טוב. לילה טוב, שולה.