טרם נעניתי על ידי אונקולוגים

דיון מתוך פורום  סרטן השד

15/01/2005 | 12:06 | מאת: ליאור

תודה למי שהשיב. אודה אם האונקולוגים ישיבו לשאלתי. שבת שלום.

16/01/2005 | 00:07 | מאת: שולמית

שלום ליאור, איני יודעת מדוע לא השיבו לשאלתך. אולי תפני אותה שוב למעלה, כי ראיתי שד"ר גפן ענה היום. בכל מקרה, לא מבינה למה אחת מתשע מחקו את הודעתה של חברתי כלנית. שתינו גולשות ותיקות בשני הפורומים כאן ובמעריב, וסה"כ ניסתה לעזור לך כי ראתה שאת במצוקה והפנתה אותה לעזרה עד שתקבלה כאן. אולי צוות אחת מתשע תוכל להסביר מדוע מחקו הודעה שנועדה לעזור לאישה במצוקה. אודה על תשובתכם ולליאור הרגישי טוב. לילה טוב, שולה.

מנהל פורום סרטן השד