עזרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל מי שמבין המרקרים שלי עלו CEA ל 8 האם זה הרבה מה עושים זה מחייב טיפול כימי נוסף. יש לציין שעברתי 2 סדרות של טיפולים.....הצילוווו....
לגלית שלום- אני מתנצל שטרם עניתי- בימים האחרונים היה הכינוס שנתי של האונקולוגים בישראל ולא בדקתי EMAIL. עליה קלה בCEA כמו אצלך לא צריך לסמן התקדמות של המחלה. קודם כל יש לעשות את הבדיקה שוב- לא לקבל החלטות חשובות על ידי בדיקת דם אחת. המשמעות תלוי על מה היו בדיקות קודמות של CEA - ואיפוה היתה מחלה לפי בדיקות הדמיה. יש להתיעץ עם האונקנוג שלך- בדרך כלל מקבלים החלטות טיפוליות מבוססות על מצב המחלה שאפשר למדוד בהדמיה ולא על הבדלים קטנים או אפילו גדולים בסמנים בדם. שבוע טוב.
תודה על התשובה..