מנהלי הפורום מוחקים הודעות !
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מנסה לדווח על מוצרים שיכולים להפחית את תופעות הלוואי כתוצאה מהטיפולים, ומנהלי הפורום מוחקים את ההודעה ! אולי מישהו יסביר מה הסיבה להעלמת מידע מהאחרות ?
שלום שירלי, פיתחי את תקנון הפורום, אין מקום לפרסום חברות, והחברה שאת מפרסמת זוהי פרסומת חד וחלק. מעבר לזה נמאס כבר עם כל מיני תכשירים , לא על גבי פורום זה. שימרי את המידע לעצמך. שלי
שלום לך, את מעוניינת לפרסם? בבקשה - זכותך לפנות להנהלת האתר , ראי בתחתית העמוד - "פרסום ושיתופי פעולה" ותדוני איתם על פרסום בצורה מסודרת !!!