מיקום הטיפול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם קיימות מחלקות בבתי החולים בארץ הנחשבות לטובות יותר מבחינת הטיפול הרפואי אותו הן מעניקות לחולות הסרטן, כלומר שבהן יש מכשור טוב יותר, רופאים ברמה טובה יותר, כיצד ניתן לקבל מידע בנוגע למחלקות השונות? אם האופציות הקיימות הן בית החולים "קפלן" או סורוקה היכן עדיף עבור את הטיפול ?
גאולה יקרה, אצלנו בעמותת אחת מתשע לא נהוג להמליץ על רופאים או על מחלקות, מכונים וכו', ועל כן לא נוכל לעזור לך בכך. אנו מציעות שתאספי מידע והמלצות מממכרים סביבך, ואולי תקבלי גם סיוע מקרב הגולשים בפורום.