גרורות מסרט השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי לפני חודש עברה ניתוח הותאת גידול סרטני מהשד. גודל הגידול 3 מ"מ. בלוטות הלימפה נמצאו נקיות. היום בבדיקות אחרות (עקב כאבים) גילו בבדיקת אולטראסאונד גוש בבלוטת הכלייה. א. מה הסיכוי כי מדובר בגידול סרטני או בגרורה ב. מה ההבדל בין גרורה לגידול ג. מה הטיפול ומהי השפעתו על תוחלת החיים וחשוב יותא על איכותם.
פזית היקרה, 1. יש סיכוי קטן מאוד שמדובר בגרורה. 2. גידול ראשוני הנו גוש המתגלה בשד. גרורה או מטסטזה היא הצטברות של תאי גידול כשלוחה של הגידול הראשוני. 3. לא ניתן להחליט על טיפול לפני שהושלם הבירור של הממצאים. דר' ברק