אצבעות רדומות וכואבות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מטופלת בארימידקס מזה כ-8 חודשים . לפני כן לקחתי טמוקסיפן במשך כ-14 חודשים.אני בת 50 .לאחרונה אני מתעוררת בבוקר כשאצבעות ידי רדומות לחלוטין וכואבות מאד . בהדרגה המצב מחמיר. בימים האחרונים אני מרגישה "זרמים" באצבעות גם במשך היום. האם זה קשור לתרופה? האם ניתן להקל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורנה, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לאורנה שלום- ההרגשות שלך כולל הזרמים בידיים בהחלט יכולים להיות מה-Arimidex .יש להתיעץ עם האונקולוג שלך. לא ידוע לי טיפול להרגשות האלו, חוץ מלהחליף מ Arimidex לתרופה אחרת ואפילו להחזור ל-tamoxifen . שבוע טוב