בדיקת hysterscopia ועובי הרחם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 43 , אובחנתי לפני כשנה וחצי לסרטן שד טופלתי בכימותרפיה + הקרנות והיום אני מטופלת בטמוקסיפן. בבדיקת דם נמצאו לי גונדוטרופינים מנופאוזליים. בבדיקת US גניקולוגית עובי רירית 11 ממ עם מעט תבניות ציסטיות רחם 48 48 53 אני נוטלת טמוקסיפן כ 9 חודשים. הרופא שלח אותי לבדיקה המופיעה בכותרת האם תוכלו להסביר לי את המשמעויות של הגדלים הנ"ל של הרחם והרירית? בתודה מראש
שלום טלוש, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לטלוש. הרופא צודק. כאשר רירית הרחם מעובה מעל 10 ממ תוך כדי טיפול עם טמוכסיפן וללא נוכחות הורמונים (גיל המעבר) יש צורך לבדוק את רירית הרחם. הבדיקה המתבקשת היא היסטרוסקופיה. הסיכוי להמצאות פתולויגה כלשהיא של ריריצ הרחם במצב זה היא פחו מ 30% . וג אז רוב הפתולוגיות הן שפירות. בהצלחה פרופסור אילן כהן