בלוטת הזקיף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה חודשים הוציאו לי את בלוטת הזקיף בלבד בצד שמאלי בניתוח למפקטומי. הבלוטה היתה נקיה. אובחנתי שיש לי dcis לאחרונה התחילה זרוע שמאל לכאוב לי קצת. האם יש קשר בין הדברים או בכלל זה קשור לסרטן אשמח לקבל תשובה במהרה.
שלום עדי, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
תבדקי את זה אבל קצת נראה לי מוזר כי רק בלוטת הזקיף זה לא ממש צריך להשפיע
קרוב לודאי שאין לכך קשר לסרטן. זה קשור להוצאת הקשריות מבית השחי. ממליץ שתפני למכון לפיזיותרפיה ע"מ להפעיל הזרוע למלוא הטווח בפרק הכתף. ייתכן שיהיו לך כאבים שיקרנו עד למרפק. למרות זאת אל תמנעי מהתרגילים לטווח מלא בפרק הכתף. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי