נשאות ומניעה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בת 39. אמי התגלתה כנשאית גן לסרטן השד (עם 2 בסוף)... אני עומדת לפני בדיקה גנטית. האם יש נשים נשאיות שעושות ניתוח הסרת חזה למניעה? האם קופות החולים מממנות זאת? האם זו דרך טובה למניעה(מעבר לאספקטים הפסיכולוגים שנלקחים בחשבון על-ידי). מה הסיכונים? אודה לכם על התייחסותכם. נעמה
שלום נעמה, שאלתך הועברה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחתמתשע
נעמה שלום, קודם כל תבצעי את הבדיקה ולאחר מכן נדון בכל שאלותייך במידה ותימצאי נשאית של הגן. דר' ברק