זולודקס טמוקסיפן למה לא עונים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב- 23/4 פניתי בשאלה ועדיין לא קיבלתי אף התיחסות אנא תשובתכם בהקדם תודה
שלום אתי, שאלתך הועברה לרופא ביום בו נשאלה אך כפי שכבר נאמר בפורום זה, הרופאים אנשים מאד מאד עסוקים ולא תמיד הם יכולים להיענות מיידית. אנא התאזרי בעוד מעט סבלנות, התשובה בוא תבוא.
תודה תודה אני חדשה בפורום
אתי יקרה גם אני טופלתי בכמה סוגי כימו ובינהם הקרנות וקיבלתי גם טמוקסיפן וזה לא נכון שאין יותר מה לתת כי עכשיו לאחר טיפול כימו נוסף אני נמצאת בהפסקה ומקבלת פמרה שהוא מקביל לארדימקס כך שזה לאא צריך להוות שיקול אם לקבל את הטיפול או לא אבל איני רופאה ואולי כדאי שתתיעצי עם הרופא האונקולוג שטיפל בך בזמן שהיית חולה. הרבה בריאות ענת
אתי יקרה, את מוזמנת לראות את תשובתה של דר' בן ברוך בצמוד לשאלתך המקורית, ועימך הסליחה על העיכוב.