עשב/ נבט שעורה?? (גרין אנזיים)- לשרייבום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי שחלתה, קיבלה מחברה שהיא נציגה של Nikken, משקה נבט שעורה, שלדבריה זה הדור החדש של מה שהיה פעם עשב החיטה. אחותי אמורה להתחיל את הכימו בעוד כחודש- חודש וחצי (הכל ממש טרי אצלנו). השאלה - זה טוב? זה יכול להזיק? מתי כדאי להתחיל לצרוך? (לפני/ במקביל לכימו). תודה אחות של
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, שאלתך הועברה לנדב. בברכה, צוות אחת מתשע
שלום, אני לא חושב שנבט השעורה יכול להזיק לאחותך אך אני מסופק אם זהו הטיפול הטוב ביותר עבור אחותך כרגע. התיעצו המטפל ולא מנציגת מכירות של חברה מסוימת. בברכה, נדב