בנוגע לשאלה:הפרשה דמית מהשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך ה2/12/04- רשמתי לכם בנוגע להפרשה דמית משתי השדיים. רשמתן שהתשובה נשלחה ליועץ בפורום. לאחר זמן מה,פניתי אליכן שוב ורשמתן שכול הרופאים נמצאים בכנס עד ה-15/12. אני רואה שבכל הזמן הזה רופאים כן ענו לשאלות אחרות. האם יש סיכוי שאני יקבל ממכם תשובה? סליחה על הנימה אבל אני מעט מאוכזבת.אמרו לי שאתן המקום הכי טוב לקבלת תשובה ועזרה...
שלום מירי, שאלתך אכן נשלחה, אל מאד יתכן שבגלל ריבוי השאלות נשכחה, שאלתך נשלחה היום שנית. בברכה, צוות אחתמתשע