שאלה לרופאים-בבקשה דחוף..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמתי לב שיש לי יותר ורידים בשד ימין מאשר שזכרתי. בו זוגי אומר שהם תמיד היו שם, אבל אני לא בטוחה... הבנתי שורידים הם אחד הסימנים לסרטן שד ואני מאוד דואגת. אני בת 24, הייתי בבדיקת כירורגית שד שגרתית לפני כ 5 חודשים והבדיקה הייתה תקינה. מה לעשות? והאם יש מקום לדאגה?
שלום דלית, אנו מבינות את חששותייך. אך ההמלצה היא בכדי להסיר דאגה מליבך לפנות לכירורגית שד לבדיקה וליעוץ. קשה מאד לתת תשובה מבלי לראות ולכן הרופא המוסמך ביותר הוא כירורג שד. בברכה, צוות אחת מתשע