יעוץ דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני עכשיו לאחר כריתה מלאה של DCIS בשד ימין. הכריתה בוצעה בממוטומיה,ולאחר מכן עברתי ניתוח לניקוי ובדיקה והתוצאה היתה תקינה. הוצא לי על ידי האונקולוג לעבור סדרה של 25 הקרנות,ובמידה והרצפטורים יהיו חיוביים ליטול את הטמוקסיפן. אשמח לשמוע דעה נוספת. תודה תהילה
הי, אומנם לא רופאה אבל ככל הידוע לי בדר"כ ממליצים על הקרנות במקרים של DCIS DCIS אינו מגיב לכימוטרפיה ועל כן הטיפול היחיד עבורו הוא קרינה לגביי הרצפטורים: במידה והם חיוביים סביר להניח שירצו להוריד את רמות ההורמונים אצלך בגוף על מנת למנוע התפתחות של ה DCIS - זהו מעין טיפול מונע בהצלחה
שלום תהילה, שאלתך הועברה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לתהילה שלום- אני מסכים עם הטיפול שהוצע לך. יש לתת טיפול בקרינה לשד ואם רצפטורים חיובים לאסטוגניים/פרוגסטרונים- לתת טמוקסיפן. בהצלחה.