הפחידו אותי..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סטודנטית, ואתן יודעות כמה סטודנטים שותים קפה. אמרו לי שצריכת קפאין ברמות גדולות מגדיל את הסיכוי ללקות בסרטן השד. עד כמה זה נכון?
כן וגם כתוב שאם מניקים הרבה ויולדים בגיל צעיר מפחיתים את הסיכון א ז מ ה ???????????????? וגם אם חוצים כביש עלולים להדרס מה בדיוק את רוצה לדעת ? מה זה חשוב ? כל דבר במינון גבוה יכול לסכן את הבריאות
לתוהה שלום, לא ידוע לי על מחקר שקושר בין צריכת קפאין מוגברת לסרטן השד. בברכה, נדב
המשך ותיקון לתשובה הוקדמת: אכן אין מחקר שקושר בין צריכת קפאין לסרטן השד אך חשוב להדגיש שצריכה שכזו איננה מומלצת ומזיקה מספקטים רבים. נדב