שאלה על תופעות לואי מ Eprex
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב ירידה בהמוגלובין אני מתחילה לקבל 10,000 EPREX שלוש פעמים בשבוע. האם יש למישהי נסיון ו/או טיפים בנושא ? תודה
שלום לך, לתרופה זו אין תופעות לוואי מלבד אולי קצת עייפות, לעומת זאת זה מעלה את ההמוגלובין ובעקבות העלייה מרגישים חזקים יותר וחיוניים יותר. הרבה בריאות , צילי
שלום לך, לתרופה זו אין תופעות לוואי מלבד אולי קצת עייפות, לעומת זאת זה מעלה את ההמוגלובין ובעקבות העלייה מרגישים חזקים יותר וחיוניים יותר. הרבה בריאות , צילי
שלום לך, לתרופה זו אין תופעות לוואי מלבד אולי קצת עייפות, לעומת זאת זה מעלה את ההמוגלובין ובעקבות העלייה מרגישים חזקים יותר וחיוניים יותר. הרבה בריאות , צילי