מידע כללי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני לשאול האם ישנם הורמונים מסויימים אשר תוצאה חריגה שלהם בבדיקת דם מהווה אינדיקציה לתהליך סרטני בשד, ואם יש מהן הבדיקות הנדרשות אני בת 40 ברקע שני מקרי סרטן שד במשפחה בממגוגרפיה שעשיתי אין ממצא אך בבדיקה ידנית של כירורגית שד נכתב כי ישנה מלאות ברביע חיצוני עליון ועל פי הידוע לי זהו המקום שבו מופיע ברוב המקרים סוג זה של סרטן בנוסף אני מבקשת לדעת מהי הבדיקה הגנטית אשר מאשרת אם אני נשאית של גן אשר מנבא סרטן שד האם רצוי לעשות בדיקה זו לאור המקרים במשפחה ומהי שם הבדיקה הזו אודה על תשובה מהירה בנושא זה
שלום דבי, שאלתך הועברה ליועץ הפורום. בנוסף תוכלי לקרוא על הבדיקה הגנטית בקישור הבא: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=genetic_screening.doc המידע נכתב באתר עמותת אחת מתשע את הקישור תוכלי למצוא בצד שמאל של הדף/דף הבית/מידע/למי לפנות/ מכונים ליעוץ ובדיקות גנטיות. בברכת חג שמח, צוות אחת מתשע
דבי שלום, אין בדיקה הורמונלית היכולה להצביע על התפתחות של סרטן השד. לגילוי מוקדם עלייך לבצע בדיקה ידנית וממוגרפיה. בדיקה גנטית הנה בדיקת דם לגילוי גנים פגומים BRACA 1+2, עלייך להתייעץ עם גנטיקאי כדי להחליט האם באמת יש צורך בבדיקה זו.