הוצאת שחלות ורחם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמורה לעבור הוצאת שחלות+הוצאת רחם. אני בת 45 קראתי בפורם שהוצאת שחלות נחשב כניתוח יחסית פשוט כי לא פותחים את הבטן אלא זה מתבצע עי מכשיר במוחדר לבטן בהרדמה כללית ומשאיר צלקת קטנה ומה בקשר לניתוח של הסרת רחם? באם אקבל הסבר מאוד אשמח אני רוצה לבצע את הניתוח להיות בטוחה שזה לא יחזור כי אצלי זה מאוד הורמונלי ולוקחת טמוקסיפן(שמגביר את הסכוי ברחם) וגם זלוטקס . תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאורה, שאלתך הועברה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
למה את עומדת לעבור את הניתוח?