כאבים בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 37 חצי שנה אחרי לידה. לא הנקתי. בת לאם שחלתה בסרטן השד בגיל 50 והיום 6 שנים אחרי נקייה. בשבועיים האחרונים יש לי כאבים בשד השמאלי מאזור הפטמה ומעלה וגם לכיוון תחת בית השחי. ישנם כאבים גם בגב באזור הלב ושמאלה. יש לי בדיקה אצל כירורגית שד בעוד שבועיים. בינתיים אני ממש בלחץ! מה זה הכאבים האלה? השד? גוש? נדמה לי שאני מרגישה גוש בשד אבל לא יודעת אם זה הדימיון שלי וההיפוכונדריה או באמת. כי הרי בשד ישנם גושים שומניים שתמיד קיימים אז לא יודעת אם זה מה שהיה שם תמיד. ואולי בכלל בעיה בלב? אולקוס? אמא'לה, ממש לחוצה ופוחדת. אנא עזרו לי. תודה
שלום ליבי, אנחנו מבינות מאד את דאגתך. הצעתינו היא שתבקשי להקדים כמה שיותר מהר את התור לכירורג שד בכדי שיבדוק אותך , ובכדי להסיר דאגה מליבך. קשה מאד בצורה וירטואלית לתת מענה , מבלי לעבור בדיקה. עשית נכון שפנית לבדיקה לכירורג שד. בהצלחה רבה, צוות אחת מתשע