ניתוח להוצאת שחלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עומדת לבצע ניתוח להוצאת השחלות וברצוני לבקש ממי שעברה זאת בניתוח לפרוסקופי,להמליץ לי על מנתחים מומחים לכך. פניתי כבר לפני מספר ימים לפורום בשאלה זו אך לצערי לא קיבלתי כל תגובה. שנהייה בריאות,תודה וחג חנוכה שמח לכולם.
לדינה שלום רב. ביצעתי את הניתוח הנ"ל לפני כ-חמישה חודשים אצל פרו' אילן כהן שמנהל מחלקה בבי"ח כפר סבא. הניתוח עבר בהצלחה ואחרי יום הייתי כבר בבית. אין לך מה לפחד זה לא נורא בכלל. בברכת חג שמח.
תודה לך אורנה על התייחסותך,נקווה רק לטוב. דינה.
לדינה שלום רב. ביצעתי את הניתוח הנ"ל לפני כ-חמישה חודשים אצל פרו' אילן כהן שמנהל מחלקה בבי"ח כפר סבא. הניתוח עבר בהצלחה ואחרי יום הייתי כבר בבית. אין לך מה לפחד זה לא נורא בכלל. בברכת חג שמח.
לדינה שלום רב. ביצעתי את הניתוח הנ"ל לפני כ-חמישה חודשים אצל פרו' אילן כהן שמנהל מחלקה בבי"ח כפר סבא. הניתוח עבר בהצלחה ואחרי יום הייתי כבר בבית. אין לך מה לפחד זה לא נורא בכלל. בברכת חג שמח.
לדינה שלום רב. ביצעתי את הניתוח הנ"ל לפני כ-חמישה חודשים אצל פרו' אילן כהן שמנהל מחלקה בבי"ח כפר סבא. הניתוח עבר בהצלחה ואחרי יום הייתי כבר בבית. אין לך מה לפחד זה לא נורא בכלל. בברכת חג שמח.
לדינה שלום רב. ביצעתי את הניתוח הנ"ל לפני כ-חמישה חודשים אצל פרו' אילן כהן שמנהל מחלקה בבי"ח כפר סבא. הניתוח עבר בהצלחה ואחרי יום הייתי כבר בבית. אין לך מה לפחד זה לא נורא בכלל. בברכת חג שמח.