מס הכנסה - פטור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עוברת את המחלה בפעם השניה. בביטוח לאומי הודיעו לי לשוב אליהם לאחר שתהיה לי ירידה בעבודה של 50% לפחות. קבלתי טפסים ממס הכנסה לצורך ועדה רפואית יש לשלם אגרה של כ- 500 ש"ח. מאחר ואינני מקבלת כימוטרפיה ויש לי גם גרורות, מה ההמלצה להגיש למס הכנסה את החומר ולהפרד מעוד 500 ש"ח לטובתם?
שלום דיאן, עו"ד רקפת אנוך - סמנכל"ית העמותה "אחת מתשע" -היא רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה. אנו מזמינות אותך להתקשר איתה ולהתייעץ והיא תעזור לך כמיטב יכולתה. ניתן לפנות אליה בימי א-ה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201. בברכה, צוות אחת מתשע