כאבים בשד ימין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ., אני בת 34 ואמא ל3 ילדים .,בשבוע האחרון יש לי כאבים בשד ימין אילו כאבים שמתחילים מיד שאני מורידה את החזייה אני עושה בדיקה ידנית ולא מצאתי שום גוש ., יש לציין כי ליפני שנה היו לי את אותם הכאבים ולא נימצא ברוך ד" שום דבר האים יתכן שזה נובע מהחזיה שהיא אדוקה מידי ? כי אין לי שום שינוי בשד רק כואב בנקודה מסויימת ואומרים מתי שכואב אין מה לידאוג .תודה על התשובה מיראש
אני לא רוצה להבהיל, גם לי זה התחיל ככה... לפני חודשיים היו לי כאבים, עקבתי אחרי זה וכל לילה בדקתי, ולפני שבועיים התגלה לי גוש אז תהיי עם יד על הדופק
שלום בל, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד לבדיקה שיגרתית , בכדי להסיר דאגה מליבך. בברכה, צוות אחת מתשע