סויה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אבקש לדעת מה המדיניות לגבי אכילה של מוצרי סויה לחולות סרטן גם אם עברו כבר 10 שנים מאז המחלה.מכיון שבסויה יש אסטרוגן טבעי שכידוע לא מומלץ לנשים שחלו בסרטן השד קימת תאוריה שלא כדאי שיאכלו מוצרי סויה. מצד שני שמעתי גם על תאוריה שונה האומרת שאין סכנה באכילת מוצרי סויה.הייתי מבקשת להבהיר את הנושא. תודה, נירית
שלום נירית, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
נירית שלום, כל זמן שמינון איננו גבוה ומוצרי הסויה מותססים אני לא רואה באכילת סויה בעיה. עשי חיפוש למושג סויה ותמצאי תכתובות רבות בנושא. בברכה, נדב