הסתיידויות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, קיבלתי תשובה כי יש לי בצד ימין הסתיידויות עדינות מאורגנות בשתי קבוצות ברביע חיצוני עליון. נראה כי התרבו לעומת 2003. המראה לא מוגדר, יתכן שאתי (סרטני). רציתי לדעת (יש לי צילום נוסף רק בשבוע הבא ועד אז אני די חרדה) אם יתכן גם שזה לא יהיה סרטני. כל השאר (צד ימין ושאר הדברים בסדר). לתשובתכם המהירה אודה שירלי
שלום שירלי, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
שלום שירלי, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
שירלי שלום להסתיידויות יש אבחנה מבדלת הכוללת גם מצבים שפירים או טרום-ממאירים. כך שזה לא בהכרח סרטן שד. בהצלחה פרופ' מ' גוטמן